2013. január 19., szombat

Angol szituációk - házimunka

HOUSEWORK
HÁZIMUNKA



How do you share the housework in your family?
Hogyan osztjátok be a házimunkát a családban?
Most of the housework is done by my mother in our family. I often help her with the cleaning, cooking, washing up, shopping and ironing. I always clean my own room. I dust the furniture, hoover the carpets and air all the rooms. 
Legtöbb házi munkát anyukám végzi a családban. Gyakran segítek neki a takarításban, főzésben, mosogatásban, vásárlásban és vasalásban. Mindig kitakarítom a saját szobámat; leporolom a bútorokat, kiporszívózom a szőnyegeket, és minden szobában kiszellőztetek. 



What housework do you like and hate the most?
Melyik házimunkát szereted illetve utálod a legjobban? 
I like ironing the clothes, watering the flowers, making the bed and washing up. I hate is cleaning the window, cooking and laying the table. 
Szeretek ruhát vasalni, megöntözni a virágokat, beágyazni és mosogatni. Utálok ablakot takarítani, főzni és asztalt teríteni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése